قالب وبلاگ

ارسال پیامک از طریق Gmail
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

 

گوگل مجدداً امکان فرستادن پیامک را از طریق Gmail برای کاربران خود فراهم نمود. این سرویس اولین‌بار در ماه اکتبر ارائه شد اما با عدم موفقیت رو به رو شد.

اما هم اکنون کاربران Gmail می‌توانند از طریق ایمیل به روی تلفن همراه دوستان خود پیامک ارسال کنند. در حال حاضر این سرویس فقط خط‌های آمریکا را پوشش می‌دهد البته شما از هر کجای دنیا که باشید می‌توانید به تمام تلفن‌های همراه که خط آمریکا را دارند پیامک بفرستید.

برای فرستادن پیامک کاربران باید در ابتدا به قسمت Gmail Labs مراجعه کرده و پس از آن به قسمت Text Messaging in chat رفته و تنظیمات مورد نظر را انجام دهند. برای ارسال پیامک از Gmail شماره‌ای شبیه شماره تلفن در اختیار هر کاربر قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که کاربران برای ارسال پیامک باید از پنجره چت Gmail استفاده کنند.

این سیستم قابلیت ارسال پیام‌های چندرسانه‌ای (عکس، فیلم، فایل صوتی) را نیز دارا می‌باشد. کاربران برای پاسخ‌گویی به پیامک‌ها باید از همان شماره سرویس Gmail استفاده کنند.

همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از قسمت Block و Stop سیستم دریافت پیامک خود را غیرفعال کنند. این قسمت هنوز به طور کامل تجهیز نشده و این امکان وجود دارد که در صورت غیرفعال شدن، امکان فعال کردن مجدد آن وجود نداشته باشد.

ارسال پیامک یکی از جدیدترین ابزاری است که گوگل به Gmail اضافه نموده است. پیش از این، Gmail امکاناتی نظیر ایجاد لیست کارهای روزانه، ویدیو چت و تم‌های مختلف را دارا بود که آن را در لیست پرمخاطب‌ترین رسانه‌ها قرار می‌داد.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1711
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: